Gün 7 ve 8 – Notlar

Günlük yazmam gerekiyor biliyorum. Yoksa tüm günler birbirine çok benzediği için birbirine giriyorlar.

İş aradığımdan amcama bahsettim ve yardım isteyip istemediğimi sordu. Ben de olur dedim ve buna uygun bir iş varsa haber verecek sanırım.

Evdeki huzursuzluğum devam ediyor. Kardeşim annemle tartıştı yine. Şu an tribal enfeksiyonu devam ediyor, yakında konuşmaya başlar yine annemle. Gerçekten çok zor biri, kesinlikle psikolojik terapiye ihtiyacı var. Kendimi toparlasam belki ona da yardımcı olabilecek gücüm olur.

Dün gece gördüğüm bir rüyadan konuşmak istiyorum. Zeytin gibi kara ve kıvrım kıvrım saçları olan hoş bir kız vardı yanımda. Bana sokulmuş, benimle meşk ediyordu. İlk bakışta biraz çekimserdim fakat sevgisinden emin olunca sokuldum birbirimize. Yalnız değildik! Sanki bir arkadaş toplantısındaydık. Diğerlerinin kim olduklarını bilmiyorum ama sanırım biri bekçi kuzenimdi ve siyasetten konuşmuştuk. Emin olduğum iki şey vardı; biri tartışma sonucu benim haklı çıktığım, öteki ise o kızla kesinlikle aşkı tattığımdı. Gördüğüm en iyi rüyalardan biriydi ve gece soğuktu, üşümüştüm. Kim bilir belki de Tanrı bana ısınmak için meleklerinden  birini göndermişti yanıma?!

Ekmek Arası dün bitti ve bugün Suç ve Ceza’ya başladım. Yıllar önce okumuştum bu kitabı. Sanırım Ukrayna’da ranzada geçirdiğim ilk günlerdi, dışarısı soğuktu, yurt odamsa sıcacık..

Kodlamalara devam ediyorum. Öğrenme sürecim yavaş fakat istikrarlı. İhtiyacım olan tek şey beden ve ruh sağlığı. Boşa harcamışım o güzel günlerimi ve umarım bir gün faydasını görürüm boşa harcadıklarımın.

Telefondan yazmaya çalıştım tüm bunları. Pek de kolay olmadı. İyi geceler Ozan.

19.01.2021


Leave a comment